網頁

20051012

答細妹

因為細妹的日記痴左線,唔比我回應,唯有用自己個blog講。

========================
1. 我係唔會原諒michael 架,佢竟然話我肥過你?!?!

2. 黑色條裙我係啱著架,不過我當日買左三條裙,一長兩短,而當日目的係買衫比你,於是死人阿6 就好乞人憎咁串我,話我唔知買比你定買比自己啦,跟住我就忍痛將條長裙比左你啦。另一條短裙隻花都好靚架,基本上唔係我style問題,而係成個旺中同聯 合啲衫都係咁上下。果條短裙係可以當low-cut 著架,勁型呀,你拉下中間果條帶就會好似紥實左咁,唔怕跌架。

3. 我都唔想買白tee 比你架,但係其他顏色係大綠大橙,我驚你仲驚喎。大熱天時著乜鬼黑色,熱到你死呀。

4. 個袋呢,基本上係阿6 揀既,又平又靚,個point 係佢認為你會鍾意呢隻花。

6 則留言:

ahluk 說...

話時話你個妹會唔會睇你個blog 架???

說話仔 說...

咦,你睇下樓下個message果個comment係邊個留低o既!

說話仔 說...

佢話你瘦過我,你就梗係話佢GOOD啦。

GOOD晒!

說話仔 說...

咪無法子囉,唯有搞下佢啦~~~ ^^

ahluk 說...

咁唔爭在你教埋你個妹點攪佢啦!!!

說話仔 說...

使咩教,話搞就搞啦,阿妹勁過我。

唔好講笑啦,good 就去啦~~呵呵呵