網頁

20071215

神探

一定要入戲院看的電影,一定要買DVD的電影!

其他不必多講。

4 則留言:

匿名 說...

續集叫俏嬌娃啦!

匿名 說...

點解,我睇到無乜感覺呢?

說話仔 說...

1. 我鍾意劉青雲
2. 我鍾意呢個style 既杜琪峰
3. 我鍾意《七宗罪》
4. 我覺得「每個人心裡都有鬼」呢個idea 好正,將呢樣野表現得咁生動更正
5. 我經常同情果啲與別不同既人,我覺 得有gift好慘,我非常願意做一個庸俗又普通的人
6. 套戲成個設計佈局都好正,雖然好「科幻」,但係算可以自圓其說到
7. 我鍾意估唔到既結局,而且要睇到最尾先解得之前一啲疑惑既故仔,例如《非常突然》同《神探》

係咁上下啦~

匿名 說...

等我再睇多次先...可能之睇的時候一點都不專心,東攪攪西攪攪...攪到唔知套野講乜東東...