網頁

20090724

負能量

呢排我啲負能量係咁上升,好恐佈。
失望、焦慮、煩燥、自卑、失敗、無能、不安‥‥全部都係用黎形容的宜家既狀態。
好想逃避,即係例如可以隱居,又或者離開呢個煩擾既世界,咁講落去,好似開始有自殺傾向咁。
尋晚超級失眠,係呀,失眠呀,對我黎講簡直係匪夷所思既事,更匪夷所思既係,諗緊使唔使去占卜下,睇下今年係咪流年不利。
喂,大佬,唔好再玩我得唔得?

9 則留言:

匿名 說...

http://suetwah.blogspot.com/2008/07/burn-out.html


凍易打鹿

說話仔 說...

阿凍生,係咪即係我成年都處於啲咁既狀態,其實都死得架啦?

匿名 說...

梗係唔係啦,只不過係有D親戚一年返黎探妳一次o者嘛,仲要都係七月囉。

說話仔 說...

呵呵,咁呢點真係俾你講中喎,連續兩年七月,都發生不愉快事件,導致人心惶惶喎~

匿名 說...

聽歌

http://www.youtube.com/watch?v=VKwwy6uVHDc&feature=related

gigi 說...

駛唔駛出出火咁呢?例如掉野落街呀、踢垃圾筒呀、係商場大叫...

不過真係好少聽到你會咁嫁,你點呀?...

說話仔 說...

"掉野落街呀、踢垃圾筒呀、係商場大叫..."

哇卡卡卡,笑死我,例如: 掉晒屋企啲貓落街、踢翻屋企個垃圾筒(然後自己執返好啲地方)、係商場大叫"嘩,on sale 呀"...

我諗今次又死唔去囉...過完一關又一關,說話真係唔簡單~

gigi 說...

你梗係唔簡單啦~
所以我咁鍾意妳law~~~
hahahah
請妳食飯振振臂彎啦!妳幾時得閒call我啦!我由西貢過黎北角又點話!

豬肉 說...

占卜的話…
我可以幫下你喎,雖然唔保證準的哈哈