網頁

20060503

遺失手提電話通知

各位親愛的朋友:

本 人不幸地遺失手提電話,由於電話內儲存了 閣下的電話號碼,故如近期有女子自稱本人而非聲線低沉致電 閣下者,必不是本人,敬請留意。

為了延續我們之間的情誼,保持緊密的溝通,請 閣下在收到此訊息時,將 閣下的手電號碼電郵告知本人,或於今晚九時後致電本人舊的手電號碼
(舊電話號碼將於今晚53日晚上重新啟用),非常感謝 閣下的幫忙。(拿,即係我無收到你回覆呢,就理解你唔想再同我做朋友,咁我都唔會勉強你嘅)

另外,相信各位均是有同情心之人,而本人今月將會因購買新電話而導致赤貧,因此,
如蒙 閣下請本人食飯,將是本人的榮幸

多謝垂注
!

說話仔

3 則留言:

匿名 說...

有幾赤?最多咪肉赤D,不過咁,你今個月黎中大,二打六請妳食碟頹飯又點話。

說話仔 說...

我買左新電話啦,仲慘過割左我忽肉!

匿名 說...

邊忽先?部位唔同,價值爭好遠喎,仲有,脂肪成分,亦直接影響割唔割得過。