網頁

20060714

近況

攰到想死。
  1. 交通時間令我煩躁不安。

  2. 油膩食物令我煩躁不安。

  3. 天氣酷熱令我煩躁不安。

  4. 好多網頁都去唔到令我煩躁不安。

  5. 不過講真,我再一次覺得自己適應能力真係幾強,只係一個月,我覺得自己習慣左1-3項,而第4項,我諗我一世都唔會習慣,亦唔想習慣。

  6. 我覺得前面的路都在霧中,茫然得我唯有相信在我前面的是霧──即仍然是有路的,只是我暫時看不見而已。

  7. 因為6,我覺得四周都很空洞,而我很無力。都是魯迅那一句啦: 絕望為之虛妄,正與希望相同,但是暫時改為: 希望為之虛妄,正與絕望相同。

  8. 因為希望與絕望正在鬥爭當中,所以我決定要解決他們,訓覺去也!

9 則留言:

匿名 說...

1234咁樣,好有二打六既style下喎。

絕望和希望,都好過無望的,除非你的無望,是因為心無罣礙啦。

有無留意個 "望" 字?望,是要有距離的嘛,到 口左 土步,就無得望或要望第個架啦。

人,就係因為要 "望",才犯賤,英文係 Law Lai Gen。但有得犯,其實是福氣來的。

Add Oil 啦--用無鉛環保D。

匿名 說...

Since you chose to ignore my email, this is one way to reach you, I hope. I am sure you know, life is always a struggle. Lack of clarity is what makes it interesting. You could have chosen to stay where everything seems clear and planned out, but didn't that bore you to death? Yeah, I am going through the same thing here, you have company. Only wish I could input this in Chinese. I never thought of the word "mong" in that way, thanks stranger, whoever you are.

說話仔 說...

唉呀,我無ignore你email呀大人,真係冤枉呀~我呢排真係忙到嘔,所以先至無覆email 咋~嗚嗚~

係囉,即係你咪睇我成個人好frustrated,其實果句law lai gen都有少少心實喜之既意味架。

之但係,點解我睇唔到個望字有距離?

匿名 說...

解決4有妙法
http://www.rti.org.tw/customerservice/BlockHelp.aspx

http://www.maxthon.com/

匿名 說...

大猩猩,怕唔怕太揚架?

說話仔,想睇到,坐後D,唔好坐咁埋個Mon度囉!

匿名 說...

你咁回應法就揚了。

匿名 說...

唔係嘛,二打六唔知頭唔知路架!

匿名 說...

「所謂將來不過是往昔
所謂希望不過是命運」

我愛過的人曾經這樣對我說。

前路也許虛妄, 但我們又有何處可躲?

只不過是騙人, 同時也在騙自己?

老了. 我真的不知道.
明天回大澳.

匿名 說...

好句喎!

仲乜嗌老?二打六都未嗌,你?車!