網頁

20070412

反應遲鈍

上星期四晚開始胃痛,初時不以為意,但翌日仍是痛,痛到不得已要取消約會,那幾乎是沒有試過的事。終於看了醫生,這就是我一直不喜看醫生的緣故,醫生老是說不出病因的,頭痛不知何解,肚痛又不知原因,胃痛當然更是毫無理由啦。結果醫生說「可能」是壓力大導致胃酸過多引起胃痛。

痛到今天仍是痛,不吃東西痛,吃東西後又是痛,好像一塊鉛放在胃中,又似被一隻手抽住了胃部。

不看醫生我都知道是壓力大啦,不然那就是有腫瘤--我當然希望是前者。

所以看我多遲鈍,明明是春節前後開始的壓力,到了今天才在身體上反映出來。

5 則留言:

匿名 說...

要求全身檢查,反對身體黑箱作業



聯署

東二打六

Rick Mak 說...

我又聯,加我名呀東叔。

BTW,relax。健康無價呢。

匿名 說...

噢. 我有點內疚了.

匿名 說...

係唔係真係因為壓力大呀?啲西醫一唔知咩原因就話壓力大架囉喎﹗你又係咪咁承受唔到啲所謂壓力呀?大佬,呢個世界好多人都係「你有壓力,我有壓力」咁架啦下話。

說話仔 說...

多謝各位關心呀下~

聯署既朋友冷靜啲呀下,你都知啦,呢啲聯署通常都係無乜壓力,都係表下態架姐,咁你搵夠人搞個非法遊行咯,我咪去做全身檢查囉。(即係其實我都準備去做架啦,年年驗身丫嘛)

木木月,你啲內疚一向都比較廉價。

阿黃小姐,即係呢壓力就長期有,今期就特別多,我希望係壓力多過係腫瘤囉其實。