網頁

20090123

十年

2009年1月23日,十年,如果此刻我死去,那將是我人生三分之一。

多謝你的包容與溫柔,理解與忍耐。

7 則留言:

匿名 說...

生日快樂啊雪華!!!
這句你也曾經這樣對我說過:「如果這刻你死去,你生命中的三分一也和他一起過的啊...」
在壽司店說的。很深刻。
因為你提醒了我這一切也來得不容易。
而之後,我又用這句來提醒那些走在一起,又不時傳來煩惱的好友。

喂唔該晒。哈哈!!

說話仔 說...

生日過左咁耐先生日快樂,真係丫~~

點呀,新婚生活如何呀? 你地個blog 好耐無update啦,快啲寫多啲曬下啲幸福啦~~

人嘛,如果都懂得感恩及珍惜,世界應該會有和平~~

匿名 說...

十年喎﹗犀利﹗
印證時光是如何飛逝的。
不過,家裡多了兩個小朋友後,發覺時間過得慢了。數下數下,發生了很多很多事,執了很多很多屎後,才又大一個月。
我覺得這樣幾好,希望大家的愉悅時光都慢慢走吧﹗
未來,還有很多個十年呢﹗

匿名 說...

感恩同珍惜係唔夠的,仲要懺悔和贖罪,贖發達地區對落後地區所施剝削之罪。

預祝妳明天生日快樂。



東二打六

說話仔 說...

我感覺相反,真係好似阿媽話齋:"眨下眼你地就咁大個"果種感覺。大啲已原來已經2歲半,阿樂已經死左年半,Pizza已經3歲,而叮噹就快14歲。
我都好希望愉悅的時光過得慢啲再慢啲,慢啲再慢啲,但係殘酷既現實係啱啱相反架~~嗚嗚~~
唯有討好自己,令愉悅的時光變多再變多啦!

二打六我祝你日日都快樂!!

匿名 說...

感恩和珍惜
懺悔和贖罪

是同一源頭生出的兩枝,各表一瓣?
也可以是兩條不同顏色的河,滙流同一個方向。
信哉?

匿名 說...

。。。。我都o黎湊熱鬧。。
生日快樂!

你生日時我在北京,沒有時間心思想起。。
今天來到,一看。。噢。。 時間過得真快!

有一年你生日我係北京,我估應該係我地畢業那年。。那年我在工作呢。。我仲打電話比你。。記得吧?呵呵~~~

十年不容易呀。。

katherine chu