網頁

20060320

奇蹟

今日發生神蹟事件。

話說今朝返工搭巴士,想拎出銀包嘟八達通,發覺個袋開左兼且銀包唔見左,我以為自己無帶銀包,但係因為個袋開左,又好驚其實係比人打荷包喎,於是就諗住返到公司開左門之後返屋企搵下啦。

當我返到公司,開返啲voice mail 黎聽時,竟然有個男人打黎話執到我銀包!!奇蹟呀,佢仲問我身份証號碼、有幾多張信用咭之類,匪夷所思!!路不拾遺係會響香港發生架,跟住我就去拎返我個銀包啦!

喂,你話係咪奇蹟先,我一毫子都無少到呀,最緊要就當然係個銀包無穿無爛啦,簡直感動到暈,呢個世界突然充滿希望呀~

2 則留言:

匿名 說...

究竟係奇蹟,神蹟,抑或烏(龍)蹟先?

說話仔 說...

是但啦,總之我家陣有如跌左現金都執得返,理得佢乜蹟~