網頁

20090508

家有囍事2009

最近屋企多咗個大肚婆,晚晚大聲叫,要入房瞓,又惡到死,唔俾人摸,勁懶瞓。

近期Pizza指定動作:打側瞓。

扮沉思中的準媽咪。
呢張係早兩日影既,個肚好似鑼咁大。

雖然大住個肚,但無損Pizza女皇既美貌。

靚到揼一聲~

呢個係我地女婿,亦都係我地引入室既狼,你睇佢瞓得幾臭串。

呢個衰仔勁嗲,又聰明,但傳說佢愛上我屋企,所以響我屋企完全唔做任何狗賊行為,扮晒溫馴,主要係唔想返佢老豆度。

咁我當然係唔可以冷落大啲啦,大啲依然咁驚青,成日都響屋企玩飄移。

唉,其實呢期我患上產前抑鬱,Pizza咁死蠢,唔知識唔識咬臍帶呀果啲咁呢,如果難產,我要乸唔要仔架。好緊張呀,睇阿Pizza個肚,都應該係就快生架啦,希望撞啱我可以見證BB出世啦。

沒有留言: