網頁

20090529

BB出世啦!

吾家長女(雖然遲過大啲嚟我屋企,但佢年紀比大啲大)於2009年5月27日黃昏時間誕下首名BB,BB二號於晚上八時四十五分左右出世,第三名於翌日清晨出生,但不幸夭折。

話說27日本打算到銅鑼灣吃晚飯,突然想起可回家放下包包,於是折回家中,Pizza見我們回家,走出大廳轉了一圈,我聽到兩種貓叫,走入房中見到紙箱中有一初生小貓,Pizza 緊張隨我們回房,看牢小貓。晚飯計劃取消,留在家中陪Pizza,她亦繼續撤嬌,讓我們伸手進紙箱摸她,當然順手抽BB的水,看Pizza反應,怎料她一點都不抗拒我們摸BB,呵呵,Pizza 真是好性格,超級相信人。

生完第二隻後,明明摸到肚中尚有小貓,但Pizza表現好像要收工似的。結果我挨至凌晨三時,睡著了。結果第二朝起來,第三隻已出生,但估計出生時已夭折,因為Pizza 連小貓的羊膜都沒有完全舔掉,應該是她也知道第三隻沒有活過來。

接著這兩天,Pizza整天守在紙箱外,BB一叫便走入箱中餵奶,她見我們從箱中拿BB出來,便很白痴的走入箱中找BB,確認真的被拿出來後,便團團轉,如我們太久不放回去,她便會主動叨回箱中。

BB好得意,尚未開眼。

不是惡,是痛,這時,兩隻已出生。她是張口吸氣,呼吸很促,像很痛的樣子。
出生的第二天早上,哼,兩個都似老豆,激死我!
瞓完食,食完瞓,勁可愛!
呢隻應該係阿二。
超級靚媽咪~

BB尚未改名,未開眼,行也行得不穩,想起一個月後會行會走,開心死!

我唔想返大陸得唔得?

2 則留言:

Keung 說...

恭喜恭喜!貓貓好可愛。你都係唔好返大陸喇!

說話仔 說...

嘩,好驚啊,你響啲咁敏感時刻勸唔好返大陸,唔通會有事發生?呵呵~

喂,如果你同我同輩,你咪榮升叔公呀舅公呀之類,呵呵~ 而果啲我地平時叫開二叔四叔六叔八叔果啲呢,就係太叔公~ 即刻老晒,yeah!